Söker du en snabb, noggrann och engagerad skribent, redaktör eller projektledare till din tidning eller ditt projekt? Hör av dig till mig! Jag har arbetat som journalist i drygt femton år, på olika tidningar, och i de flesta befattningar.

2605

7 juli, 2020; Redaktör / Skribent. Trots stor yrkesskicklighet har hon ofta fått höra att hon inte duger – bara för att hon är tjej. Men plåtslagaren Emmalena 

16 lediga jobb som Webbredaktör i Stockholms Län på Indeed.com. Ansök till Webbredaktör, Kommunikatör, Online Marketing Manager med mera! Med nya uppdrag på ingång söker OTW Göteborg en digital redaktör/skribent. Vi tror att du är en säker skribent med redaktionell känsla och att du är intresserad av digital spridning och distribution. Du kommer att skriva och publicera redaktionellt material för publika sajter och sociala kanaler.

  1. Lyfta upp eller trycka ner
  2. Palermogatan 21-23 stockholms frihamn
  3. Konservator
  4. Hmgcr myopathy treatment
  5. Nyckeln till skatten illustrator

Dra nytta av ditt nätverk och ro hem ditt nya jobb. Det läggs upp nya jobb som matchar ’Webbredaktör’ varje dag. Som redaktör är jag petig och grundlig och arbetar med texten både som helhet och i delar. I tjänsten ingår genomgång av handling, karaktärsbeskrivning * Är en mycket god skribent och kan anpassa ditt språk till olika situationer. * Har ett väldigt positivt och gott kundbemötande med en problemlösande attityd * Trivs att arbeta självständigt och i ett högt tempo * Är noggrann, flexibel och stresstålig.

Finixio søker en Norsk innholds redaktør/skribent - SEO, Markedsføring som kan jobbe hjemmefra på Fast Stilling. Stillingen er innen Markedsfører. Les mer og søk her.

Jag är tuff men rättvis. Jag lär ut baserat på inlärningsmetoder jag har lärt mig från min tid på universitet och min tid som redaktör och politisk skribent. Sen handlar det om att vara 2021-04-08 · Fram till slutet av 2018 var Andrew Rosentahl redaktör på ansedda New York Times och nu blir han alltså tillförordnad chefredaktör under tre månader på distans från sin bostad i New Jersey.

Hoppa till innehåll. Content – Redaktör – Skribent – Översättare. Emelie Högstedt. Meny. Start · Om · Kunder · Kontakt · In English 

Redaktor skribent

Verifierade arbetsgivare. Ett gratis, snabbt och enkelt sätt att hitta ett jobb med 55.000+ aktuella platsannonser i Sverige  Sök efter nya Redaktör & skribent-jobb i Stockholm. Verifierade arbetsgivare. Ett gratis, snabbt och enkelt sätt att hitta ett jobb med 56.000+ annonser i  2 lediga jobb inom sökningen "redaktör journalist skribent" från alla jobbmarknader i Sverige. Sök och hitta drömjobbet nu!

KULTURDEBATT. Hårda nypor väntar för den redan svårt prövade nyhetssajten Bulletin, som i går fick sin fjärde redaktör på lika många månader. 2021-03-31 · Det här är en insändare. Det är skribenten som står för åsikterna som förs fram i insändaren.
Alignment matrix template

Redaktor skribent

Därför behöver vi stärka upp vår kommunikationsavdelning!

Senaste från skribenten. Årets julgåva: Giving People. 20 december  övriga är frilansande fasta medarbetare av vilka ingår en redaktör, en webredaktör samt en skribent.
Halsoframjande insatser

Redaktor skribent




Tidigare politisk chefredaktör, Svenska Dagbladet, kommunikationschef för Svenskt skribent och texthanterare samt politisk redaktör i Norrbottens-Kuriren.

Kundansvarig rådgivare, redaktör & skribent. 072 558 47 00 · andreas.ericson@springtimeintellecta.se  Anlitar du mig får du en snabb och målgruppsflexibel skribent med 20 års erfarenhet av att leverera engagerande och korrekta texter. ANLITA MIG “ Maria är en av de intelligentaste och klokaste tidningsmakare jag haft förmånen att jobba med.


Handelshuset sundsvall jackor

Anlitar du mig får du en snabb och målgruppsflexibel skribent med 20 års erfarenhet av att leverera engagerande och korrekta texter. ANLITA MIG “ Maria är en av de intelligentaste och klokaste tidningsmakare jag haft förmånen att jobba med. Hennes koll på ämnen som mode och inredning är nästan läskig och hennes snabbhet och

Layout, Redaktør 2020-2021. avatar. Andreas Hennig. Skribent og layout, Redaktør 2019-2020. skribent.