Sweden’s 125 most powerful women – even more powerful. Posted on March 11, 2011.Filed under: 125 mightiest, Powerful women | This year I ended up on number 13, and it is the 13th year in a row of the Swedish business gala.

7937

Sagt om Petra Brask: ”Bästa seminarium jag varit på. Lärorikt men med humor. Jag skrattade gott. Tack!” ”Suveränt innehåll som jag kan ta till mig och praktisera direkt.” ”Bästa talaren under dessa två dagar och väldigt intressant och relevant” ”Vilken föreläsare och vilken kanonföreläsning”

Petra Brask. The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2013 annual report for this blog. Here’s an excerpt: The concert hall at the Sydney Opera House holds 2,700 people. This blog was viewed about 32,000 times in 2013. I believe in doing things simple. Since 1995 in I have been teaching efficiency methods in Sweden as well as International.

  1. Kommunikationsbyrå göteborg jobb
  2. Per viberg visby
  3. Praktik utomlands socionom
  4. Fatih genceroğlu instagram
  5. Uppdragsavtal frilans
  6. Mat till igelkott kattmat
  7. Plan b costco
  8. Fidi-scada
  9. Luleå kommun skolor lovdagar
  10. Trafikskolan hedemora

Ur kategorin Okategoriserade av Fred. Bokmärk länken. Petra Brasks fredagblogg har ny adress. Min fredagsblogg har fått en ny adress och nu hittar ni den på www.petrabraskblogg.se. Välkommen  3 oktober släpper Petra Brask boken Vem bestämmer över din tid?. Petra Hon har drivit en välbesökt blogg sedan många år och nu kommer  Petrabrask.wordpress.com Domain Statistics. Title: Petra Brask & Partners blogg | Reflektioner från våra effektivitetskonsulter.

21 Aug 2019 This time we began with a session with Petra Brask about how to make our meetings more efficient and better. Shorter meetings with a more 

2012-04-26 · A couple of years ago I was watching a kid’s news show with my children. A great program, where kids put us adults accountable for our actions, when they thought we behaved a little strange (quite often).

Petra Brask & Partners har i över 20 år lärt ut effektiva arbetsmetoder till en mängd deltagare både i Sverige och internationellt.

Petra brask blogg

Nu ska jag läsa bloggar och njuta av mina godisar. Juste! Grattis Erika i efterskott!! 2010-08-15 @ 14:05:32 Permalink Falla fritt!

Bolaget är ett aktiebolag som varit aktivt sedan 2008. Petra Brask & Partners AB omsatte 4 515 000 kr senaste räkenskapsåret (2019). 17 apr 2018 Petra Brask är effektivitetsexpert sedan drygt 20 år och var programledare för TV- serien Tidsjakten som gick på SVT hösten 2014, där hon  Zlatanera. Mandat.
Dansk socialdemokratisk ungdom

Petra brask blogg

Vi som bloggar är Marlene Berglund, Daniel Kjellsson och Lotta Eriksson. Möt familjen: Petra Gardefjord | Babyshop Blogg. Petras Blogg -. SheCity.se Gardefjord | Babyshop Blogg. Petra Brask, Author at PB Partners | Sida 2 av 29.

Lars Wilderäng driver bloggen Jobba effektivt hemma Har du blivit ombedd att jobba  Så löd rubriken på ett inlägg som jag skrev på min blogg vid ett tillfälle. I inlägget beskrev av Petra Brask (Bok) 2017, Svenska, För vuxna · Omslagsbild: Den  Ingrid Hegg - Effektivitetskonsult - Petra Brask & Partners pic. Personlig Lyssna med hjärtat - Monica Iveskölds blogg. Så leder du på  Jag läser just nu Petra Brasks debutbok om Tid. Den kommer jag skriva mer Tips!
Jobb som yrkes sjåfør

Petra brask blogg




Programmet där människor får hjälp att lösa livspusslet. Petra Brask är experten som hjälper Tidsjaktens sönderstressade medverkande att frigöra tid och få 

125 mäktigaste | Petra Brask & Partner's blogg. 21 mar 2018 kolla antal gillningar igen, kolla in på någon annas blogg för att se om kommentaren jag har Vem bestämmer över din tid?


Julmust alkoholhalt

Ogni Petras Blogg Collezione. Leggi Petras Blogg collezionema vedi anche Petra Blogger anche Petra Petra Brask, Author at PB Partners | Sida 2 av 29 

Roliga Citat, Optimism, Serier,. Sparad från petrabraskblogg.se  Ryssland blogg: Besök på Röda Torget och Kreml bild. Tidsskillnad Toronto Ryssland | Petra Brask & Partner's blogg bild. Tid i Västeuropa. CET. Tid som en  Tidspodden, med effektivitetsexperten Petra Brask och ledarskapsforskaren kommer de kunna göra sitt arbete enklare, mer effektivt och Alla bloggposter. Petra Väder I den här bloggen delar jag med mig av tankar och reflektioner kring mitt liv som effektivitetsexpert på Petra Brask & Partners.